15 decembrie 2011

Banc cu politicieni. Sau nu e banc ?...



Cinci chirurgi, fosti colegi de facultate, dupa niste ani de practica, se intalnesc la un simpozion. Spre seara merg impreuna la o bere si despre ce crezi ca discuta? Bine'nteles tot despre meserie.
   Primul zice:"Mie, pe masa de operatie, imi plac contabilii - cand ii deschizi, inauntru totul este numarat, totul este ordonat."
   Al doilea:"Eu prefer electricienii - cand ii deschizi, totul este codificat pe culori... nu poti sa te incurci."
   Al treilea, zice: "Mie imi plac bibliotecarii - inauntrul lor, toate
organele sunt plasate in ordine alfabetica... e usor de lucrat."
   Al patrulea, se baga si el: "Mie imi plac aia din constructii - cu ei te-ntelegi usor daca mai raman ceva piese in plus..."
   Al cincilea, isi da si el opinia: "Orice ati zice, baieti, mie imi plac politicienii - sunt cel mai usor de operat; astia, cand ii deschizi, n-au mai nimic inauntru... nici maruntaie, nici creier, nici fudulii, nici sira spinarii... Si unde mai pui ca au capul si curul - piese interschimbabile - in orice ordine le-ai pune, functioneaza la fel.

Niciun comentariu: