15 mai 2010

OLTCHIM





Fetele noastre au pierdut finala si noi n-am facut nimic ca sa impiedicam asta. Ba dimpotriva, am facut totul ca sa nu aiba o sala ca lumea unde sa nu se blocheze cronometrul si in care sa poti respira civilizat, am facut totul ca sa fie platite pentru finala asta  ca danezele intr-un meci normal de campionat, am facut totul pentru ca sa nu aiba conditii de antrenament normale si nu am facut nimic pentru a le mentine in prim planul mass-media (care si-a adus aminte de OLTCHIM abia prin sferturi de finala).
Superioritatea danezelor a fost evidenta si doar un necunoscator ar putea sa sustina altceva, dar cred ca Radu Voina trebuia sa faca mai mult pentru pregatirea meciului (nu stiu daca si putea sa faca mai mult...), pentru ca nu e posibil ca danezele sa te bata in tur cu linia de 9 metri si in repriza I din retur sa faca acelasi lucru aproape fara nici o problema . De asemenea atunci cand o cunosti atat de bine pe Cristina Varzaru cred ca e necesar sa faci ceva macar in meciul retur, pentru ca ea a dat gol cand si cum a vrut. Cred totusi ca antrenorul Radu Voina nu are anvergura reclamata de un asemenea nivel, la inaltimea caruia s-a ridicat fara nici o problema pe vremea cand era jucator. Credeam ca poate mai mult.
Oricum performanta OLTCHIM-ului este remarcabila in conditiile in care diriguitorii sportului impreuna cu toti imbuibatii din Parlament nu au facut si nu fac nimic pentru a pune umarul la aceste realizari.

Niciun comentariu: