22 octombrie 2011

Plesu despre Huidu

"În fond, ceea ce mă nelinişteşte este boala sinistră pe care astfel de întîmplări o scot la iveală într-o societate bolnavă: pe de o parte, disponibilitatea faţă de ură, resentiment şi atac, iar pe de alta, opacitatea cronică la compasiune. Incapacitatea vicioasă de a te îndura de aproapele tău." 
Auzi la mosulica: Deci eu sa am capacitatea sa ma indur de aproapele meu (Huidu ?) in timp ce el ma cauta pe strada sa treaca cu masina peste mine. Si eu sa am capacitatea sa ma indur de dumnealui, care dupa ce ma face terci sub rotile masinii si dupa audierea de ieri de la Parchet,  se suie iar intr-un "vapor rutier" si-l lasa pe alt ratacit, frate-sau, sa demareze cu aproape 200 km/ora... 
Pe vremuri il placeam pe musiu Plesu, dar de la o vreme cam scapa pe aratura si numai varsta il poate scuza...Oarecum...

Niciun comentariu: